Nádherné gesto Cristiana Ronalda: Přiznal, že nebyl faulován a vzdal se panalty!

Přidat na Seznam.cz

    Rijád – Předvedl parádní gesto. Pondělní souboj mezi Al Nassr a domácím týmem Persepolis skončil bezbrankovou remízou. Po zápase se však opět mluvilo o Cristianovi Ronaldovi (38), který předvedl ukázkového sportovního ducha.

    Al Nassr se v pondělí v rámci asijské Ligy mistrů představil na půdě íránského klubu Persepolis. Hostům stačil na potvrzení postupu a prvního místa ve skupině i bod, který díky bezbrankové remíze získali. 

    Po zápase se však tak, jako vždy, mluvilo o největší hvězdě Al Nassr Cristianovi Ronaldovi. Tentokrát však nezaujal svým výkonem, nýbrž gestem, které okamžitě obletělo celý fotbalový svět.

    Hned na začátku zápasu byl totiž po zákroku na Ronalda odpískán pokutový kop. Sám faulovaný si to však okamžitě nasměroval za rozhodčím, kterému vysvětlil, že se o žádný nedovolený zákrok nejednalo. Hlavní arbitr nakonec své rozhodnutí změnil a toto gesto museli nakonec ocenit protihráči, fanoušci, ale i nepřející hvězdného Portugalce.