Tahle čokoláda způsobila v obchodech hysterii. Lidé se o ni perou kvůli výhře 100 000 Kč. Kdo bude ten šťastlivec?
V rámci speciální akce mohou zákazníci zakoupit čokoládu známé značky v hodnotě 125 tisíc korun. V limitované edici totiž najdou až padesát zlatých figurek. Akce pro všechny mlsouny i sběratele platí už jen do 31. března. Účast má ale několik háčků, výhra totiž není určena pro všechny. Víme, jak to funguje!
Připomíná to hon na čokoládu Willyho Wonky, jen s tím rozdílem, že lidé nemají možnost objevit zlatý kupon. Soutěží se o to, kdo najde speciální zlaté figurky. Ikonické Kinder vajíčko slaví padesáté výročí. Nápad na jeho vytvoření vznikl už v roce 1974, kdy se italský podnikatel Michele Ferrero inspiroval velikonoční tradicí hledání vajíček. Naplnil tak první čokoládová vejce malými dárečky. Ta však neplánoval prodávat pouze o Velikonocích, ale celoročně. První série obsahovala hračky Šmoulů a Ferrero s ní sklidil úspěch. Dodnes se těchto cukrovinek prodalo dokonce přes 30 miliard!
Michele Ferrero byl majitelem firmy Ferrero a byl to právě on, kdo vytvořil kromě Kinder Surprise třeba také čokoládovo-lískooříškovou pomazánku Nutella, do které původně přidával olivový olej. Vymyslel také peprmintové bonbóny Tic Tac. Není tak divu, že v roce 2014 patřil mezi dvacet nejbohatších lidí na světě. Dnes už ale nejsou Ferrerova čokovajíčka jenom zábavou pro děti, ale také pro sběratele. Ti kupují ty nejvzácnější hračky za desetitisíce, ne-li statisíce, přestože jsou vyrobeny třeba jenom z plastu. Každý rok navíc firma představí až 200 nových hraček.
Vajíčko v hodnotě 5 tisíc eur
V Kinder Surprise mohou děti hledat figurky svých oblíbených superhrdinů, zvířátek nebo třeba miniaturní autíčka, která si sami složí. Hračky jsou ukryty ve žluté kapsli, jež svým vzhledem připomíná vaječný žloutek. Kapsle je následně vložena do dutého vejce z mléčné čokolády. Tu lemuje vrstva sladkého mléčného krému. Ku příležitosti padesátých narozenin do nich firma ukryla padesát výherních zlatých figurek. Jedna má přitom hodnotu pěti tisíc eur.

Pravidla soutěže
Akce je ale časově omezená a platí pouze na území Německa. Pokud bydlíte v pohraničí, zřejmě vás už napadlo, že byste se mohli vydat pomoci našim západním sousedům s pátráním. V tomto případě vás ale zklameme, protože soutěže se mohou účastnit pouze osoby starší 16 let s trvalým pobytem v Německu. Předpokládáme však, že když přijdete do obchodu, Kinder Surprise s označením „50 Jahre“ na etiketě si budete moci koupit normálně. Můžete si tak z obchodu odnést alespoň hezký sběratelský kousek. Možná totiž stojí za to zmínit, že figurky samozřejmě nejsou vyrobeny z opravdového zlata, ale mají pouze zlatou barvu. Akce končí 31. března, minutu před půlnocí. Po tomto termínu se jí již není možné zúčastnit.
Peníze na ruku nečekejte
Další háček je v tom, že výherce nezíská 5000 eur v hotovosti. Gravírovanou figurku může spolu s výherním kódem po předložení pouze „vyměnit“ za některé z hmotných cen, které mají hodnotu právě pět tisíc eur. To v přepočtu tedy vychází na zmíněných 125 tisíc korun. Zákazníci mohou výhru využít na splnění až dvaceti různých „přání“, jak firma na svých stránkách výhry označuje. Vybírat můžete z cen typu dovolená v zahraničí nebo vzdělávací kurz.

Jak postupovat v případě výhry
Lidé, kteří našli výherní figurku, mohou zaslat její fotografii a snímek letáčku s výherním kódem, který byl do vajíčka vložený, na e-mail [email protected]. Nesmí zapomenout připojit ani své osobní údaje. Po obdržení potvrzovacího e-mailu pošlou letáček společnosti na uvedenou adresu dle pokynů v e-mailu a následně už mohou uplatnit výhru. Akce se vztahuje pouze na speciální akční balení Kinder Surprise, která jsou k dispozici po celém Německu. Poznáte je podle speciálního označení „50 Jahre“ na etiketě.
Přestože je výroční kampaň dostupná pouze v Německu, Kinder Surprise je populární ve více než šedesáti různých zemích světa. Z toho, že se nemůžete zúčastnit, nezoufejte, podobné akce totiž pořádají i značky jako Milka nebo McDonald’s.
Zdroje: kinder.com, poznatsvet.cz, kupi.cz, udalosti247.cz