Lidl rozdává rohlíky zdarma. Pospěšte si pro čerstvé pečivo bez placení až do konce týdne
Lidl představil nový produkt s názvem Šunka na rohlík. Jde o oblíbenou českou uzeninu, vepřovou šunku s osmdesátiprocentním podílem masa, která se prodává ve tvaru, jenž přesně odpovídá tvaru rohlíku tak, aby ji nemuseli zákazníci krájet ani trhat. Do konce týdne navíc můžete získat v řetězci pečivo zdarma.
Rohlík se šunkou patří mezi klasické české snídaně, svačiny, obědy nebo třeba i večeře. Často jej také připravujeme dětem do školy, i když nad tím odborníci na výživu pravidelně lomí rukama. Přece jen se jedná o slanou uzeninu a pečivo z bílé mouky. Češi mají přitom vyšší příjem bílého pečiva a pšeničné mouky obecně. Oblíbená svačinka navíc postrádá zeleninu a proto i vlákninu.
To ale nic nemění na tom, že Češi své rohlíky se šunkou milují, jsou pro nás takovou obdobou amerických rychlovek, sendvičů. A právě Lidl se na to rozhodl zareagovat s vtipem sobě vlastním. Svým zákazníkům představil šunku, která je vykrojena tak, aby nepřesahovala za okraj oblíbeného pečiva a oni ji tak nemuseli krájet nebo trhat rukama.
„Ty nejvíce geniální myšlenky většinou bývají ty nejjednodušší. Představujeme vám svět, ve kterém existuje šunka, která je jako dělaná přímo na rohlík. Už teď v každém Lidlu,“ uvedl řetězec na svých sociálních sítích. Uvedení nového výrobku do prodeje samozřejmě vzbudilo velké emoce.

Lidl baví internet i zákazníky
Není to přitom jediná věc, kterou se Lidl zapsal mezi nejzajímavější a nejkreativnější řetězce. Vzpomenout můžeme například na situaci s jeho outletem, kdy během svátků díky velkým slevám vznikaly před obchodem dlouhé fronty. Nebo na Lidl tašky, jež si mohou zákazníci pořídit za pětadvacet korun. Najdou v nich zlevněné ovoce a zeleninu.
Dále Lidl pravidelně pořádá různé tematické akce, například asijský týden, v rámci kterého si můžete koupit třeba mražené mochi. Americký týden zase nabízí burgery nebo kyblíky s kuřetem, zatímco během italského týdne si zákazníci mohou nově pořídit i pravé guanciale na autentické těstoviny carbonara. Mezi oblíbené patří také Retro týden, který připomíná chutě mládí, nebo akce zaměřené na maxi balení nejrůznějších výrobků.
Šunka bude mít i další varianty
Zpět ale k rohlíku se šunkou, který vzbudil diskuze. Například uživatel Jan Vokurka na sociální síti Threads napsal: „Jen osmdesát procent masa? To je lepší ukrojit nebo utrhnout si kvalitní šunku s podílem masa nad devadesát procent.” Na to reagoval jiný uživatel, který si říká Honzík: “V tomhle bych Lidl nepodceňoval. Asi dobře ví, že cílové skupině pro tento produkt stačí 80 % masa.”
Lidl produkt prodává pod názvem Šunka na rohlík za cenu 22,90 Kč. Výrobu zajišťuje česká firma MP Krásno z Valašského Meziříčí a podle prvních recenzí si ji prý pochvalují hlavně děti, a to právě proto, že okraj šunky nepřesahuje pečivo. Výrobek zároveň usnadňuje přípravu oblíbené svačiny. Mluvčí Lidlu dále uvedla, že by se nabídka mohla v budoucnu rozšířit také o další druhy masa, nyní je k dostání pouze ve vepřové variantě.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Jak získat rohlíky zdarma
Na tento trend zareagoval i online supermarket Rohlík.cz, který na svých sociálních sítích uvedl, že má šunku na všechno, tedy i na chléb, bagetu, nebo právě zmíněný rohlík. Zákazníci si „tu z Rohlíku“ prý mohou dát ale dokonce i rovnou do pusy…
Lidl navíc oznámil ještě speciální akci pro zákazníky, kteří mají staženou aplikaci Lidl Plus. Nabídka se jmenuje Kup šunku, dostaň rohlík zdarma a je aktivní od úterý 18. března. Zákazníci, kteří si aktivují kupon, obdrží za každé zakoupené balení šunky jeden rohlík zdarma. Tento kupon pak mohou uplatnit do konce tohoto týdne.
Dá se tak předpokládat, že se v Lidlu opět začnou tvořit velké fronty. Jedno je jisté už teď, vepřová uzenina se stala prakticky přes noc hitem internetu. Zda se však Šunka na rohlík stane zároveň také něčím, co přitáhne zákazníky dlouhodobě, ukáže jen čas. Třeba má ale šanci stát se i globálním hitem, kdo ví.
Zdroje: threads.net, eurozpravy.cz, idnes.cz, msn.com