Lidl spouští březnovou megaakci: Po celý měsíc si zákazníci mohou odnést vybrané produkty úplně zadarmo
Nakupování potravin v obchodních řetězcích je v posledních letech velmi ovlivněno slevovými akcemi, věrnostními programy a zákaznickými účty. Mobilní aplikace jednotlivých obchodů jsou dnes již běžným standardem nakupování. S jejich pomocí můžete sbírat body za pravidelné nákupy, pořídit si zvýhodněné zboží nebo docílit ještě větší slevy na konkrétní produkt.
Obchodní řetězec Lidl je u Čechů stále populárnější. Nabízí velký sortiment potravinového i nepotravinového zboží zahraničního původu, pyšní se rozmanitým úsekem čerstvého ovoce a zeleniny, v jeho chladicích boxech najdete spoustu druhů masa a také investuje spoustu peněz do reklamy, aby o jeho akcích věděli opravdu všichni. Lidl je skvělým místem pro nákup speciálních produktů v rámci tematických týdnů, jakými jsou třeba italský nebo asijský.
Lidl v březnu spouští obrovskou akci, která přiláká tisíce zákazníků
Velmi oblíbeným typem slev je už tradičně u zákazníků sleva 1+1 zdarma. A manažeři Lidlu to moc dobře vědí. V březnu proto spouští mega akci, při níž si nakupující mohou nakoupit své oblíbené produkty a k tomu obdrží některé zcela zdarma. Jste-li majitelem členství Lidl Plus, stačí pouze při pravidelných nákupech při placení naskenovat svoji věrnostní kartu. Jednotlivé položky se postupně započítají do březnové akce Kupón Plus. Ve chvíli, kdy dosáhnete požadované hranice nákupů, otevře se vám možnost pořídit si produkty zdarma, a to jak na prodejně, tak na webu.
Celá akce je rozdělena do čtyř kategorií s různými odměnami a také odlišnými hranicemi útraty. První dvě kategorie zahrnují akci 1+1 na produkty, odměnou třetí kategorie je sleva 200 korun při nákupu na 1 000 korun na webu Lidl shopu. Čtvrtá kategorie se rovná slevě na celý nákup, a lze ji uplatit pouze na prodejně. Do započítávaných částek nákupu se již tradičně nezahrnují tabákové výrobky včetně alternativ v podobě elektronických cigaret a jejich náplní a také zálohované obaly.

Lidl to se svými zákazníky umí
Základním klíčem úspěchu Lidlu je jeho prodejní strategie. Zaměřuje se na výhodné nákupy a také široký sortiment zboží. V Lidlu nakoupíte mimo potravin i oblečení, věci do dílny, na zahradu, hračky nebo sportovní vybavení. Zkrátka vše pod jednou střechou a za příjemnou cenu. Unikátní strategií Lidlu jsou také tematické týdny a víkendy. To znamená, že po omezenou dobu prodává produkty, které jinak nemá v pravidelném sortimentu. Oblíbenými jsou asijské, italské nebo americké týdny, při nichž si zákazníci zakoupí jedinečné produkty týkající se gastro zvyklostí konkrétní země nebo oblasti. Touto nabídkou Lidl zaplňuje díru na trhu zvlášť v menších městech, kde je nedostatek specializovaných tematických obchodů.

Oblíbené bedýnky vystřídaly tašky
Lidl, stejně jako mnoho dalších řetězců, bojuje proti plýtvání potravinami, a tím snižuje celkovou ekologickou stopu svého podnikání. Do roku 2023 jste v jeho prodejnách vídali speciální bedýnky, které obsahovaly čerstvé ovoce a zeleninu, která nešla zařadit do první jakostní třídy prodeje. Šlo hlavně o potraviny v síťkách, kdy byl špatný jeden kus, nebo byl porušený obal, typicky u brambor. Tříkilové bedýnky se prodávaly za jednotnou cenu 25 korun, a značně tak dokázaly ušetřit rodinný rozpočet. Nově Lidl nahradil bedýnky papírovými taškami, které zase o trochu více snižují nároky na životní prostředí. Cena zůstává stejná a za symbolických 25 korun můžete pořídit různorodou zeleninu klidně na několik jídel.
Lidl si poslední roky velmi značně upevňuje svoji pozici na českém trhu. Zákazníci se do něj vracejí, a také přibývají noví. Mezi největší přednosti jistě patří slevové akce, různorodost zboží a dostupnost prodejen i v menších městech. Možnost online nákupů nepotravinových produktů si oblíbili zákazníci hlavně v době covidové krize a už u něho zůstali.
zdroje: lidl.cz, asenior.cz, idnes.cz